Vita’s Life in China – How to learn a show in Chinese

Life is not a linear line.I love challenges, so I've decided to give myself the ultimate one - learn and perform a show in Chinese! In this video I talk a little bit about why I've decided to even try this and show you what it looks like in my rehearsals with my teacher - Jane @unifons.

I love challenges, so I’ve decided to give myself the ultimate one – learn and perform a show in Chinese! In this video I talk a little bit about why I’ve decided to even try this and show you what it looks like in my rehearsals with my teacher – Jane @unifons.

Ako ne podnosiš vrućinu, iziđi iz kuhinje.

U prvome tekstu o potrebi/važnosti producenta napisala sam da u opis producentskog posla spadaju svi elementi vezani za umjetnički, administrativni i tehnički dio projekta. I da je upravo zbog raznovrsnosti svih tih poslova potrebno da producent odlično poznaje sve procese i specifičnosti pojedinih elemenata produkcije koje treba obaviti tijekom rada na predstavi/projektu.
Umjetnički dio posla razlikuje se od administrativnog dijela, a također i tehnički od prvih dviju skupina.

Što je zajednički nazivnik za sve tri skupine poslova?
 
Ljudi.
A ljudski je čimbenik uvijek najteže predvidiv.
Financije možeš specificirati, izračunati i dobiti jasnu tablicu koliko sredstava trebaš i gdje ćeš ih nabaviti da bi zatvorio financijsku konstrukciju.
Ostale administrativne poslove možeš grupirati prema vrstama i rješavati ih prema planu i prioritetima.
Tehničke elemente također možeš predvidjeti, koliko ti čega treba za produkciju, za koliko se vremena nešto može napraviti, postaviti, rastaviti i slično.
U umjetničkom dijelu projekta postoje uobičajeni rasporedi, uglavnom se zna koliko je vremena potrebno za koju fazu predstave, ovisno o kazalištu, žanru, veličini podjele i slično, a znaju se i protokoli i procedure.
Sve to možeš s više ili manje truda savladati, naučiti do razine svjesne kompetencije.
Međutim, još uvijek ti ostaje (vjerojatno) najteži dio posla, a to je komunikacija s ljudima različitih stilova u čemu će ti više od škole pomoći – iskustveno učenje.
Ponekad producent, osim što mu s timom valja komunicirati o svim elementima produkcije, mora biti i mama i tata, ponekad rame za plakanje, uglavnom odlučan, ponekad i strog šef, (uvijek) dobar psiholog, a ponekad, bome i – psihijatar.
Raditi s ljudima od kojih neki na svijet gledaju dijametralno suprotno, uvjerljivo je najteži dio produkcijskog posla.
U nekoliko navrata čula sam od osoba koje se bave produkcijom da obožavaju svoj posao, ali da ne podnose ljude.
Nije Harry Truman mislio na producente kada je rekao svoju slavnu izreku „Iziđi iz kuhinje ako ne podnosiš vrućinu“, ali ona najbolje opisuje što mislim o tome da producent ne voli ljude.
Nađi drugi posao.
Produkcija nije za tebe.
Promatrajte ljude, učite na različitostima, često se nećete slagati s drukčijim stavovima i stilovima – ali činite to s poštovanjem.
Disagree respectfully.
Uvijek, ali uvijek pokušajte naučiti nešto od drukčijih od sebe.
Svakim ćete danom postajati boljim producentom.
I boljim čovjekom.
Zato je za vođenje bilo kakve produkcije iznimno važna svijest o vođenju tima, tipovima ljudi, prepoznavanje emocija i rad na emocionalnoj inteligenciji. Upravo se svime time bavi drugi modul našeg tečaja “Od izvođača do producenta”!
Kako biste saznali više o tečaju i počeli raditi na svojim vještinama producenta – prijavite se na besplatne konzultacije s Vitom putem linka: https://10to8.com/book/nhprzzoaxxymgjxqez/